torstai 1. huhtikuuta 2010

Jätskiä!

Olen jo pidemmän aikaa kärsinyt erittäin vakavasta ja alati pahenevasta jäätelöriippuvuudesta, en kuitenkaan kelpuuta riippuvuuteni hoitoon mitä tahansa kermakorvikkeesta ja sinnepäin olevista täytteistä valmistettua jäädykettä vaan aitoa sen olla pitää....

Siis tätä!
Eli näillä mennään ilot ja surut Benin ja Jerryn valikoimasta löytyy aina tilanteeseen kuin tilanteeseen.

No sitten itse asiaan tässä pari päivää sitten satuin kiireessäni lähi siwaamme ostoksille ja mitäs sieltä pakastealtaasta oikein löytyikään =))


Aivan yksilöpakattu ihanuus riippuvuuden hallintaan ja oireiden nopeaan lievittämiseen, mieletöntä olin myyty aivan välittömästi nyt voin siis nauttia Benin ja Jerryni missä vain milloin vain, eikä minua ainakaan haitannut että jäätelö oli pakattu kahden ihanan cookiesin väliin =)
Ja älkää nyt vain sanoko että näitä on saanut kaupoista jo vuosia!

4 kommenttia:

-Jassu- kirjoitti...

Mä olen laktoosivammani takia jäänyt monesta herkusta paitsi, mutta joku päivä on vissiin pakko tutustua tuohonkin ameriikanherkkuun!

Oikein aurinkoisia ja rentoja pyhäpäiviä!

Mia kirjoitti...

Oon monesti miettinyt että tuota täytyis maistaa, mutta en ole vielä ostanut. Nyt on varmaan pakko. ;)

3:n äiti kirjoitti...

Wau, noitahan on pakko maistaa =)

Hele kirjoitti...

Kiitos Jassu ja oikein mukavaa ja rentoa pääsiäistä sinne teillekkin =)

Mia ja 3:n äiti pakko varoittaa teitä siihen ihan oikeasti jää koukkuun ;)