keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Huikea mainostemppu vaiko silkkaa hyväntekeväisyyttä?

No sitä kun tuskin koskaan saan tietää niin paha lähteä arvailemaan, mutta se on hienoa että mainarit pääsevät maan pinnalle styleissä (ja kalliissa) laseissa, eikö?

Chilessä San Josen turmakaivoksesta ylös nousevien mainarien silmät on suojattava auringonvalolta pimeydessä vietettyjen 69 päivän jälkeen.




Apuun on tullut amerikkalainen Oakley-aurinkolasivalmistaja.



MSNBC-uutiskanava kertoo, että jokaiselle mainarille on ennen nostoa annettu Oakley Radar -merkkiaurinkolasit.



Mainareiden Oakleyt maksavat 450 dollaria kappaleelta: Euroissa hinta on reilut 320 euroa.



Amerikkalaisyhtiö lahjoitti 35 paria Radar-laseja pelastusoperaatioon.

Ette varmaan arvaa mitä olen tänään seurannut....
 
Kuva ja osa tekstiä lainattu Ilta-sanomilta

2 kommenttia:

-Jassu- kirjoitti...

Minäkin kyttäsin livenä Ylen areenalta... Ai ne rumat lasit ovat noin kalliit??? Niiden piti olla jotain erikoislaseja, milleköhän erityisryhmälle ne on suunniteltu?

Hele kirjoitti...

Mäkin luulin että ne ovat jotkin Nasan suunnittelemat erikoislasit, oli ne vaan sen verran erikoisen näköiset;)