sunnuntai 29. elokuuta 2010

Tunnustus!

Sain ihanan tunnustuksen Ninnin ihanaa elämää blogista, kiitos Ninni =)


Tunnustuksen mukana tuli haaste kirjoittaa itsestään seitsemän asiaa
joten tässä näitä olisi

1. Rakastan matkustamista, olisin valmis lähtemään reissuun vaikkapa joka viikko jos rahaa vaan olisi
rajattomasti käytössä, ja töissä ei tarvitsisi käydä ;)

2. Olen kamala hamsteri ja meille kertyy kaappeihin jatkuvasti kaikkea ylimääräistä
vaikka inhoan yli kaiken ylimääräistä roinaa.

3. Opiskelen alalle josta en ole enää ollenkaan varma haluanko tehdä sitä työkseni.

4. Olen ollut lasten kanssa kotona siihen saakka että nuorempi lapsista täytti
kolme vaikka olenkin ollut aina työnarkomaani.

5. Lapset ovat minulle kaikkein tärkeintä maailmassa ja olen valmis tekemään heidän
vuokseen mitä tahansa, olen ehdottomasti leijonaemo.

6. Rakastan ruokaa mutta inhoan ruoanlaittoa :)

7. Pidän siivoamisesta todella paljon, tosin se ei meillä kyllä kotona näy
kiitos noiden meidän touhupettereiden ;)


Haluaisin antaa tunnustuksen eteenpäin seraaville blogeille

3 kommenttia:

Ida-Antonia kirjoitti...

Kiitos kiitos, olipa mukava päivän piristys. Katsotaan jos ehtisin jo illalla tähän tarttua:)

Mari A. kirjoitti...

Tänk juu :O

Ballohedi kirjoitti...

Kiitos<3 piristää kummasti kun ollut vähän kahen vaiheilla jatkanko blogia vaiko enkö:) vastaan tähän het huomenna ku pääsen joskus myöhään taaaas duunista.
kaunis kiitos<3