lauantai 17. huhtikuuta 2010

Jotain sentään

Olen pitänyt pintani ja pysytellyt poissa hulluilta päiviltä, hyvä minä=))
Olen myös yrittänyt vältellä blogipäivityksiä (tosin erittäin huonolla menestyksellä) jotka sisältävät löytöjä edellä mainituilta päiviltä, ihan vaan sen takia ettei minulle tulisi kateus ja paha mieli ;)

Minähän en todellakaan ole vältellyt hullutelua minkään muun syyn takia kuin aivan älyttömän tiiviin aikataulun, en kuulu niihin ihmisiin jotka eivät halua shoppailla tungoksessa tai jopa boikotoivat kyseistä tapahtumaa, ei kyllä minut on todistetusti voinut bongata Stockan tungoksesta useampanakin vuonna juuri näihin aikoihin=)

No mutta koska olen joutunut jo luopumaan hullutteluista niin olihan minun pakko edes jossain alessa käydä, se nyt kertakaikkiaan olisi suorastaan epäinhimillistä jos ei pääsisi mihinkään!!!
Viikolla oli sähköpostiini tipahtanut maili jossa Vipanat store kertoi myyvänsä kaikki vaatteet -40% alessa, eli eikun sinne perjantaina heti töiden jälkeen ennen ruokakaupassa vierailua, eipä tuo saalis mitenkään ihan älytön ollut mutta minä itse olen erittäin tyytyväinen.

Nämä Småfolkin kivat velour housut ostin meidän nuoremmalle herralle ja ihan tarpeeseenkin vielä!

2 kommenttia:

Mia kirjoitti...

Olen monesti noita Småfolkin veloureja himoinnut, mutta hinta on niin suolanen. -40% alella onkin tosi hyvä ostos! :)

Hele kirjoitti...

Mä voin kyllä käydä sulle sieltä niitä hakemassa jos haluat, siellä oli myös ihan kivoja Småfolkin paitoja, luulisin että ainakin teidän nuorimman herran kokoa olis vielä hyvinkin jäljellä =)